Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2012 19:54 - ЗИМА 2012...
Автор: bgwoman Категория: Забавление   
Прочетен: 3099 Коментари: 8 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 Срещат се двама приятели.
- Абе, ти от колко време не си ходил да се изповядаш?
- Амии, от три години.
- Хайде направи ми една услуга? Да отидеш при попа и да го задържиш възможно по-дълго, понеже искам да се видя с попадията, та да не се върне и да стане беля.
Отива приятеля при попа и нали не се изповядал цели 3 години се бави там час и половина. Накрая решил да сподели и последния си грях, като му разкаже, как така е тръгнал на изповед. Като чул това попа подскочил:
- Абе, будала! Моята жена умря преди една година! Тичай бързо при твоята!
.................................................................................................................
Дрът комбоец от Лиузиана си земал на стари години ранчо с езеро. Един ден зимал една кофа и тишел до сливата до езерото да види кво моа се отбере за рекийка. Като стигнал, видел три млади фермерки а къпат голѝ у езерото. Они го видели и отишли на длибокото и рекли:
- Нема а излезнеме додек не бегаш оттука
Фермеро размахал кофата:
- Па я не съм доъл да ви гледам бе- я дойдо само да си нараним крокодило!
.......................................................................................................................

- Може ли да ми направите копие от личната карта?
- А шлем и лък от шофьорската книжка не ще ли?
image.................................................................................................................


Тагове:   2012,   смях,   зима,


Гласувай:
18



1. sparotok - комбоец от Лиузиана
19.12.2012 20:35
Дълго време съм се чудил защо съществува израза хитър като комбоец от Лиузиана ... сега най-сетне разбрах:)

Поздрави!
цитирай
2. hristo27 - Момиче, омъжена ли сте? - Не. - А ...
20.12.2012 14:44
Момиче, омъжена ли сте?
- Не.
- А защо?
- И аз не зная. Пробват ме, после ме хвалят, но накрая не ме вземат!
цитирай
3. coacoa11 - Една жена отива на психиатър:
21.12.2012 21:18
- Докторе, какво да правя? Непрекъснато сънувам, е един красавец с къдрава коса и катинарче, ми лепи плочките в банята?
Психиатърът казал:
- Ами намери си някой да те фугира!
цитирай
4. hristo27 - Прибира се съпругът у дома и ...
23.12.2012 15:14


Прибира се съпругът у дома и вижда жена му мери нови обувки.
- Представяш ли си - казва му тя - прибирам се и гледам кутия. Отварям я а там обувки, точно моят размер. - Съпругът се усмихва доволен. След известно време като се прибира гледа жена си пробва нова рокля.
- Слизам в подлеза, а там гледам забравена кутия - казва му тя. - Отварям я а вътре тази рокля и същия номер като за мен.
Мъжът с въздишка отвръща:
- На теб повече ти върви. Вчера под кревата намерих мъжки гащи и при това не бяха моят номер.
цитирай
5. bgwoman - поздрави на дружината с:
23.12.2012 15:45
Обява във вестник:
"Търси се изгубено трикрако куче. Отличителни белези: като пикае - пада."
цитирай
6. bgwoman - Весели празници с:
23.12.2012 15:46
Двама приятели:
- Какво означава да те сърби носът?
- Мисля, че е на ядове.
- Ами ръката?
- Зависи коя. Или ще взимаш или ще даваш пари.
- Ами левият крак?
- Абе, приятел ти откога не си се къпал?
цитирай
7. hristo27 - Вечерят двама съпрузи пред ...
24.12.2012 13:04


Вечерят двама съпрузи пред телевизора.

Мъжът на три ракии , извънредно доволен от себе си, решава да предизвика половинката интелектуално:

-Жена, можеш ли да ми кажеш нещо, дето хем силно да ме огорчи, хем и да ме зарадва някак си?

Благоверната мълчи около минута и с мила усмивка казва:

-На брат ти му е по-малък от твоя!
цитирай
8. furiika - :)))
31.12.2012 13:40
"Всички мъже са еднакви" - да пием за жените, които са проверили дали е вярно...

Наздраве! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bgwoman
Категория: Забавление
Прочетен: 100052
Постинги: 14
Коментари: 115
Гласове: 737
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930